Reparation uden for garantien

Reparation uden for garantien


Reparation af dit produkt uden garanti

Reparation af dit produkt uden garanti

Raymarines produkter er designet og testet til at levere mange års problemfri funktion. I det usandsynlige tilfælde, at dit Raymarine-produkt skulle udvikle et problem, og reparationstjenester ikke kan opnås lokalt, kan produktreparationstjenesten opnås fra Raymarine Australia's servicecenter.

Et par ting, man bør huske ...


  • Sørg for at fjerne alt tilbehør og personlige oplysninger (såsom hukommelseskort med søkort og solskærme) fra produktet, og sørg for at sikkerhedskopiere alle data (såsom waypoints).
  • Genpak produktet til forsendelse på en sikker måde;
  • Raymarine anbefaler at du forsikrer dit produkt for dets erstatningsværdi. Raymarine påtager sig intet ansvar for produkter, der er beskadiget eller gået tabt under transport til vores serviceværksted.
  • Raymarine yder garanti på udførte reparationer i en periode på 180 dage fra reparationsdatoen. For alle oplysninger om garantibetingelserne , se den fulde politik. Raymarine bevarer den eksklusive ret til efter eget skøn at reparere, udskifte enheden med en ny eller renoveret enhed eller tilbyde fuld tilbagebetaling af den faste reparationssats som eneste mulighed. Raymarine kan også tilbyde opgraderinger til nedsatte priser.
  • Kosmetiske skader og fejl dækkes ikke ved reparationer.
  • Enheder, der er blevet sendt til det autoriserede Raymarine-serviceværksted, og som har været udsat for misbrug, har været nedsænket i vand, har været udsat for overspænding, er blevet installeret forkert, er blevet modificeret eller har lidt anden uvedkommende skade, der ikke er forbundet med normal slitage, vil ikke blive dækket af reparationen til fast pris.
  • Enheder, der anses for at være uøkonomiske at reparere (mere end 75% af den offentliggjorte salgspris for et identisk eller tilsvarende produkt), vil ikke blive dækket af reparationen til fast pris. Det autoriserede Raymarine-serviceværksted vil opkræve returporto, hvis det er relevant. Alternativt kan der i de fleste tilfælde tilbydes en rabatteret opgradering til et nyt produkt. Når en opgradering tages, vil Raymarine skrotte produktet i sine lokaler. Opgraderinger vil være underlagt normale leveringstider / tilgængelighedsgebyrer, der er specificeret på det tidspunkt.
  • Vores normale reparationstid er 10 arbejdsdage fra modtagelsen, med forbehold for tilgængelighed af og leveringstider for reservedele.

hvor det er praktisk muligt, fremstiller Raymarine fortsat reservedele i op til 5 år efter datoen for den sidste fremstilling af produktet og vil fortsat reparere produktet i op til 10 år efter datoen for sidste fremstilling, hvis reservedele forbliver tilgængelige.

Find din nærmeste Raymarine forhandler

Gennemse Raymarines globale netværk af salgs- og serviceforhandlere her.