Raymarine lancerer en ny kampagne "For sejlere, af sejlere"

Raymarine lancerer en ny kampagne "For sejlere, af sejlere"

Fremvisning af vores passion, viden og sejlerviden bag teknologien

tirsdag - 18 juli 2023

"Til sejlere, af sejlere" er en ny kampagne fra Raymarine, der udforsker de historier og den ekspertise inden for sejlads, der har bidraget til, at vores brands har haft succes inden for markedsførende elektronik. 

Med en historie, der strækker sig over årtier, har Raymarine været på forkant med teknologien inden for sejlads, flyttet grænser og styrket sejlere over hele verden. 

Gennem årene har Raymarine skabt stærke forbindelser med sejlere med alle typer baggrunde, fra fritidssejlere til professionelle kapsejlere. Et engagement i topkvalitet og pålidelighed har vundet tillid hos utallige sejlere, der er afhængige af Raymarine for at kunne navigere med ro i sindet og håndtere udfordringerne i det foranderlige havmiljø. 

Denne nye kampagne fejrer ikke kun deres teams kaliber, dets omfattende erfaring, viden og passion, men afslører de mange personligheder, der ligger bag brandet. 

Serien, som kan opleves i fulde drag kan ses på Raymarines nye webside, sammen med alle vores andre spændende ting: 

Will Sayer, Director of Product Management: Man kan helt sikkert sige, at Will har en utrolig stor passion for sejlads. Fra hans tidlige møder med sejlads på den nordlige Norfolk kyst i sommerferien til at vinde OSTAR enmands kapsejladsen og tomandsklassen i Fastnet. Hans erfaring og kærlighed omfatter flere typer vandsport, herunder joller, kapsejlads- og lystyachter, kitesurfing, windsurfing, RIB'er, paddleboarding og kajaksejlads. 

Kaelig Le Corre, OEM Sales Manager, Frankrig: Kaelig blev født på Bretagnes kyst, så han voksede op ved vandet. Han startede i optimistjoller, som mange sejlere gør, men siden da er han blevet gast og en del af den vindende besætning ved alle større regattaer i det franske Middelhavsområde; Giraglia Rolex Cup, SNIM regatta, Voile de Saint Tropez. 

Marie-Claire Sothcott, Global Product Manager: Marie-Claires tilgang til sejlads var som en fritidsaktivitet, efter at hun havde sejlet motorbåd i flere år. Hun sluttede sig oprindeligt til sine venner som besætningsmedlem på en 81-fods yacht, før hun deltog i universitetsmesterskaberne, sejlede kapsejlads ved Cowes Week og blev herefter en del af Victory-klassen i Portsmouth. Hun konkurrerer nu regelmæssigt i klassen. 

Hans Christian Grande, Account Manager, Norge: Hans Christian blev introduceret til sejlads som barn med sin første båd, en optimistjolle i træ. Han blev forelsket i sporten og konkurrerede senere inden for matchracing og Melges 24-flåden, før han gik videre til de større klasser og kapsejlads efter IRC-målereglen, herunder Farr40-flåden, både på nationalt og internationalt niveau. Nu nyder Hans-Christian at tilbringe tid på sin Grand Soleil 39 "Forza". 

Andy King, VP Sales EMEA og APAC: Andy er en ivrig lystsejler, der tilbringer sine weekender på sydkysten og på tværs af den engelske kanal i Frankrig og Kanaløerne. Hans kærlighed til hobbyen stammer ligeså meget fra det kammeratskab, han oplever med en sejlerlivsstil, som fra muligheden for virkelig at forstå, hvordan Raymarines produkter kan opfylde behovene hos nutidens sejlere. 

For at se hele serien, besøg linket her.