Raymarine har indgået et treårigt partnerskab med Hallberg-Rassy

Forlængelsen af det succesfulde partnerskab understreger den gensidige tillid mellem to af yachtsejladsens mest kendte navne.

tirsdag - 20 juni 2023

Fareham Storbritannien. Det glæder Raymarine at kunne annoncere en treårig eksklusiv leverandøraftale med den legendariske svenske bygger af lystyachter Hallberg-Rassy.

Hallberg-Rassy er kendt og beundret af sejlere over hele verden for deres smukt designede og solidt konstruerede lystyachter og er et af verdens førende mærker inden for denne krævende sektor.

Magnus Rassy, CEO og ejer, siger: "Hallberg-Rassy er glade for at arbejde sammen med Raymarine og for at forlænge vores eksklusive leveringsaftale. Raymarine har et topklasses udvalg af elektronisk udstyr til skibe, et stærkt verdensomspændende servicenetværk, og de har været gode til at overholde leveringsdatoerne med os, uanset det seneste pres på forsyningskæden på verdensplan. Det er en kritisk faktor for os, da Hallberg-Rassy både sigter mod og har leveret hver eneste yacht til tiden, selv ved nedlukningerne under pandemien."

Raymarine-udstyret på Hallberg-Rassys yachter vil være centreret omkring de nye Axiom 2 Pro HybridTouch kortplottere, der blev lanceret tidligere i år, eller de nyligt annoncerede førsteklasses Axiom 2 XL Glass Bridge-kortplottere med avancerede netværks- og videointegrationsfunktioner. Fordi Axiom 2 Pro kombinerer kortplotter, sonar, radar, autopilot og video i et kraftfuldt alt-i-et-navigationssystem, vil ejere af en yacht fra Hallberg-Rassy kunne nyde enestående situationsopmærksomhed, takket være det superintuitive Raymarine LightHouse operativsystem.

Den brugerdefinerede grænseflade i Axiom 2 Pro leverer vigtige navigationsoplysninger hurtigt og præcist, så skippere ikke overvældes af data på kritiske steder under sejladsen. Det er en vigtig egenskab for sejlere på det åbne hav, der sejler ind i ukendte farvande efter en lang rejse.

Evolution pilot, Quantum radar, RAY90 VHF, AIS700, og i70s instrumenter er alle inkluderet, så vi kan levere et brancheførende, integreret navigationssystem.

Andy King, VP Sales EMEA & APAC hos Raymarine, siger: "Det glæder os meget at kunne annoncere denne fortsættelse af Raymarines lange og succesfulde samarbejde med Hallberg-Rassy. Ejerne af Hallberg-Rassy yachts er kendt for deres imponerende langdistancekrydstogter, ofte i krævende miljøer, og vi elsker at se udstyr fra Raymarine blive brugt til dets fulde potentiale."