Partnerskabet med Hanse repræsenterer det seneste kapitel i en lang historie af OEM-godkendelser til Raymarine

Raymarine har meddelt, at de har underskrevet en leveringskontrakt med Hanse, der er verdens næststørste bygger af sejlbåde.

onsdag - 06 september 2023

HanseYachts brands Sealine og Moody Yachts regner allerede med Raymarine til deres navigationsløsninger, og tilføjelsen af sejlskibsbrandet Hanse fungerer som en yderligere bekræftelse af dette stærke og voksende partnerskab.

For bådebyggere, der er afhængige af en enestående kundeoplevelse, er samarbejdet med Raymarine et oplagt valg. Raymarine er kendt for at yde uovertruffen assistance til deres kunder med over 7.500 forhandlere verden over samt deres dedikerede produktsupport og tekniske teams.

Cannes Yachting Festival 2023 markerer et spændende øjeblik for både Hanse og Raymarine. Hanse bruger denne vigtige begivenhed til at lancere sin meget ventede model 410, den seneste tilføjelse til den meget roste serie af hurtige fritidssejlbåde, der er designet af Berret-Racoupeau. Sammen med dette vil Raymarine præsentere en spændende ny serie af produkter, der er udviklet til sejlsportsmarkedet, og Hanse 410 tilbyder den perfekte platform til for første gang at præsentere dette for marinebranchen.

Hanse 410

Hanjo Runde, administrerende direktør hos HanseYachts, ser partnerskabet som noget positivt: "Vi glæder os over udvidelsen af det mangeårige samarbejde mellem HanseYachts og Raymarine, da deres sofistikerede instrumenter også passer perfekt til vores brand Hanse. Vores kunder vil selv kunne se dette ved verdenspremieren for vores banebrydende Hanse 410 i Cannes."

Gregoire Outters, vicepræsident og General Manager hos Raymarine, understregede vigtigheden af OEM-partnerskaber som dette: "For at en producent af marineelektronik rutinemæssigt skal kunne indgå partnerskaber med store yachtbyggere, ligesom Raymarine har gjort det så fremragende i de sidste 12 måneder, kræver det mere end blot at have de bedste produkter på markedet. Det er af lige så stor betydning for bådebyggere og deres kunder, at produkterne er nemme at installere og globalt understøttes af et ry for fremragende eftersalgssupport. Disse er alle områder, hvor Raymarine har været førende i mange årtier. Jeg vil gerne takke HanseYachts for at anerkende disse styrker og ser frem til mange års succesfuldt samarbejde."