En tidløs arv med innovation og ekspertise inden for sejlads

søndag - 02 juli 2023

Raymarine er stolte af at kunne fejre deres rige arv som et brand, der er dybt forankret inden for sejlads. Med en historie, der strækker sig over årtier, har vi været på forkant med teknologien inden for sejlads, flyttet grænser og styrket sejlere over hele verden.

Siden starten har Raymarine været drevet af en passion for havet og en utrættelig stræben efter innovation. Fra de tidligste dage med søfartselektronik har vi konsekvent revolutioneret branchen, sat nye standarder og transformeret den måde, som sejlere navigerer, kommunikerer og oplever det åbne hav på.

Raymarines arv med banebrydende teknologier er et vidnesbyrd om en urokkelig dedikation til at fremme mulighederne inden for sejlads. Fra introduktionen af den første integrerede kortplotter til udviklingen af avancerede radarsystemer og som den første virksomhed, der udviklede og lancerede multifunktionsdisplays, har Raymarine konsekvent flyttet grænserne for, hvad der er muligt inden for søfartselektronik.

Gennem årene har vi skabt stærke forbindelser med sejlere med alle typer baggrunde, fra fritidssejlere til professionelle kapsejlere. Vores engagement i topkvalitet og pålidelighed har vundet tillid hos utallige sejlere, der er afhængige af Raymarines produkter for at kunne navigere med ro i sindet og håndtere udfordringerne i det foranderlige havmiljø.

Kapsejlads med yacther

Raymarines passion for sejlads rækker ud over teknologiens grænser. Brandet har med stolthed sponsoreret og støttet adskillige prestigefyldte sejlbegivenheder, kapsejladser og mesterskaber på verdensplan. Fra IMOCA 60 sejlere, der konkurrerer i Vendee Globe, Volvo Ocean Race, til berømte kapsejladser som f.eks. Cowes Week, har Raymarines engagement i sejlsporten været urokkeligt.

Da Raymarine fortsat udvikler og innoverer, forbliver denne dedikation lige så urokkelig som nogensinde. Med hver ny produktversion stræber vi efter at give sejlere de værktøjer, de har brug for til at navigere sikkert, kommunikere problemfrit og frigøre det fulde potentiale for deres eventyr på vandet.

I dag, hvor vi reflekterer over vores arv, er vi drevet af en ånd af innovation og kærlighed til sejlads. Med et urokkeligt engagement i at levere avanceret teknologi og støtte uden sidestykke fortsætter Raymarine med at forme fremtiden for søfartselektronik og inspirere sejlere over hele verden.

For at få mere at vide om nogle af de passionerede sejlere, der arbejder for Raymarine, kan du læse mere her.